zondag 12 april 2015

Stampin'Up! Bijzonder bedank kaartje



Hoi hoi,

Zoals ik vrijdag al in mijn filmpje vertelde, heb ik de komende
tijd wat bijzondere bedank kaarten nodig.
De kaart die ik jullie vandaag wil laten zien gaat ook mee
naar deze gelegenheid.


Het afdrukje op de voorkant van het zakje is
ingekleurd met de watercolour techniek.
Dit zelfde afdrukje gaan we op deze manier ook inkleuren
met de workshop van zaterdag 18 april.

Dus mocht je dit graag willen leren? Er zijn nog enkele 
plaatsjes vrij!



Later deze week zal ik de andere bijzondere kaarten laten zien.
Bij iedere kaart zit ook een "Thank you" Milka doos ;-) Jam!




Tot stempels!


Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice






Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

  1. Een heel mooi bedankkaartje met bijpassend zakje!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi samen !!!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen