woensdag 22 april 2015

Stampin'Up! Garden party



Hoi hoi,

Het is een rare week!
Door de komst van de retired list ben ik mijn stempelkast
vast aan het uitzoeken. En dan kom je toch heel wat
sets tegen die je liever (nog) niet kwijt wil.
Aan de andere kant heb ik een soort van "happy"
gevoel, omdat zoveel wisselingen ook weer veel nieuwe
en mooie sets gaat brengen :-)

Maar..... het is deze week voor mij als demo ook weer
enorm genieten met een stempelset als
"Garden party" in de hoofdrol. Het is zo'n gave set!

Het idee voor dit kaartje zag ik op Pinterest, hoe kan het
ook anders! :-)




Tot stempels!


Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice

Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje weer Hélène. Ik vind die roosjes echt super-schattig. Hoewel ik niet elke keer een reactie achterlaat, volg ik je dagelijks en vind die hoofdrol voor de hele week supergaaf. Ik maak nu ook steeds per week kaartjes met 1 set in de hoofdrol. Wel vaak gecombineerd met bijv. teksten of vlinders uit een andere set, maar het bied elke keer een leuke uitdaging om weer zoveel verschillende kaartjes te maken met 1 set. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel heel mooi kaartje!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen