donderdag 23 april 2015

Stampin'Up! Garden party



Hoi hoi,

Gisteravond heb ik een workshop mogen geven aan 
mijn oud collega's van het verpleeghuis.
Wat was het gezellig! En wat ontzettend leuk, dat degene die 
binnenkomen met...
"ik ben totaal niet creatief hoor, heb dit nog nooit gedaan!", met
een mooi project naar huis gaan en het erg leuk vonden!
Er waren zelfs al plannen voor een volgende workshop, hoe leuk
is dat! :-)


Meiden..... bedankt!


En dan het kaartje van vandaag..... tja, wat kan ik er eigenlijk
over zeggen!? ;-) 
Eenvoudig maar mooi, zoiets?

Ik heb gestempeld met So saffron, Basic gray en Smoky slate
en de pareltjes in de bloemen heb ik met een marker gekleurd. Wil je
dit ook doen met een Stampin'marker, zorg dan dat de
parels eerst goed droog zijn voordat je ze opplak ;-)



Morgenochtend ben ik er weer met een filmpje en deze stempelset.
Kom je dan weer gezellig langs?



Tot stempels!



Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice

Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

  1. Een leuk kaartje. Ik wist niet dat je met de markers pareltjes kon kleuren, ik dacht alleen met de blendabillities. Lukt dat ook met rhinestones en markers?
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart, ik heb de set inmiddels besteld omdat hij eruit gaat. Ik kijk al weer uit naar je gezellige fimpje van morgen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen