dinsdag 7 april 2015

Stampin'Up! Petite petals



Hoi hoi,

Zoals jullie gisteren al hebben kunnen lezen staat deze 
week de "Petite petals" stempelset van Stampin'Up!
in de hoofdrol.

Het kaartje wat ik vandaag met deze set heb gemaakt kostte 
even wat meer werk, maar het eindresultaat vind 
ik zelf ontzettend gaaf geworden!
Het is een hortensia in een bloempot geworden. 

Op de foto's hieronder kun je zien hoe ik het gemaakt heb.


De bloempot heb ik gemaakt van Cajun craze A4 cardstock.


Voor de hortensia bol heb ik eerst uit een stuk Naturals white
A4 cardstock een cirkel geponst met de 2 1/2 inch circle punch.
Hier heb ik een stukje afgeknipt zodat het tegen de pot
aan past. 

Verder wijst het voor zich..... Je stempels heel veel bloemetjes en
die plak je op de bol.


Niet moeilijk, wel wat meer werk..... Resultaat?
Een mooi kaartje! :-)




Tot stempels!



Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demostratrice


Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking: