woensdag 8 april 2015

Stampin'Up! Weekly deals, Clearance rack en In Colors 2013-2015



Hoi hoi,

Het wordt een dag van aanbiedingen!
Want op deze vroege morgen heb ik de "Weekly deals"
van Stampin'Up! voor je.

En het "Clearance rack" is aangevuld!!!
Dit is het uitverkoop gedeelte van Stampin'Up! en 
hier staan vaak hele gave aanbiedingen.
Maar wees er wel snel bij, want OP = OP!

Je vind het "Clearance rack" in mijn [online shop].



Nog 2 maanden en dan komt de nieuwe Stampin'Up! jaarcatalogus
uit! Super leuk natuurlijk, en super spannennd.... want wat zal
er allemaal voor moois instaan!

Wat we al wel weten is dat de In colors van 2013-2015
eruit gaan en we er een nieuwe kleurserie voor
in de plaats krijgen. Spannend!!

Maar ben jij ook helemaal verslaafd aan de Coastal cabana
of de Strawberry slush? of één van de andere
kleuren en vind je het SUper jammer dat deze eruit gaan?
Sla dan nu nog je re-inkers in (navulling voor je inktpad) of
je cardstock, markers enzovoorts.... voordat je mis grijp!
Want jij en ik zijn niet de enige die dit geweldig leuke kleuren vinden! :-)



Wil je een bestelling plaatsen? Of heb je vragen over de
"Weekly deals", het "Clearance rack" of de "In Colors"?
Stuur me dan gerust een mailtje op 
Ik help je graag!




Tot stempels!



Hélène


Geen opmerkingen:

Een reactie posten