dinsdag 14 april 2015

Stampin'Up! Work of Art



 Hoi hoi,

Herken je het kaartje? Denk je... "hm.. die heb ik al eens 
eerder gezien"?

Dat kan zeker kloppen. Een poosje terug maakte ik zo'n zelfde
kaartje voor de SUper challenge, alleen in een andere 
kleurstelling.

De "Stippen-stempel" uit de "Work of Art" stempelset
vind ik zo ontzettend leuk dat ik mijn eigen kaartje
echt "moest" CASE'n ;-)


En wat een paar andere kleurtjes inkt al niet kunnen doen!





Tot stempels!



Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice

Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

  1. Ja, om heel eerlijk te zijn heb ik eventjes gedacht: die heb ik al eens gezien ;-)
    Maar ik vind hem prachtig: de kleuren, de stippen, ... De glittertjes en de nietjes maken het kaartje helemaal af, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo zo'n mooie fleurige kaart en inderdaad zoals hierboven reeds vermeld staat : de gebruikte materialen maken deze kaart volledig af. Echt prachtige kaart !

    BeantwoordenVerwijderen