donderdag 16 april 2015

Stampin'Up! Work of Art



Hoi hoi,

Wat was het heerlijk weer gisteren!
Dan "moeten" de zomerse kleurtjes erbij gehaald worden ;-)

Voor het kaartje van vandaag heb ik (weer) de 
stippenstempel gebruikt.
Toch wel een grote favoriet van mij! ;-)




De kleurtjes die ik gebruikt heb, zijn de In Colors die
er met de wisseling van de catalogus uit gaan.
We krijgen daar natuurlijk weer hele mooie nieuwe
In Colors voor terug.
Mocht je net als ik helemaal weg zijn van deze kleurtjes,
zorg dan dat je nog wat refills insla en misschien wat dsp? Want
wat moeten we toch zonder Strawberry slush en 
Coastal cabana!


Wil je wat dingen inslaan? Wees er dan op tijd bij, want zoals
je misschien wel kunt raden zijn we niet de enige ;-)



Je kunt je bestelling doorgeven op lovelythings@live.nl
Bestellen via mijn webshop kan natuurlijk ook!
Je vind je link rechts bovenin mijn blog of klik op één
van de onderstaande Stampin'Up! producten.




Tot stempels!



Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten