vrijdag 3 april 2015

YouTube Everything Eleanor part 2



Hoi hoi,

Is de week nu alweer voorbij? Ik zou met deze 
stempelset nog wel 3 weken kunnen vullen! :-)

Vandaag alweer het laatste kaartje en filmpje met de 
"Everything Eleanor" stempelset van Stampin'Up!


Het is ook het laatste kaartje in de vintage week.
Het soort kaartjes wat ik ook graag mag maken.



Volgende week staat de "Petite petals" in de hoofdrol.
Kom je dan weer gezellig langs?



Fijne Paasdagen en tot stempels!




Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice

Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

  1. Erg mooi ķaartje!
    Ik wilde al vragen, doe je ook workshops, maar zie nu waar je woont...
    ik kwam er vorige week langs, op weg naar mijn vriendin in Zwijndrecht, grappig dat juist daar de tomtom uitviel, zie ik deze plaats al weer voorbijkomen.
    ik ga je layout gebruiken als het mag, kreeg vandaag net mijn hardwood stamp.
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Wilma,

      Bedankt voor je leuke reactie :-) Als je langs Hardinxveld kwam, onderweg naar Zwijndrecht, dan woon je waarschijnlijk wel in de buurt? Ik geef inderdaad workshops en heb ook een stempelclub en koffie & kaart. Dus mocht je eens tijd en zin hebben, je bent van harte welkom!

      Veel plezier met je Hardwood stamp, is één van mijn favorieten.

      Fijne Pasen.

      Groetjes Hélène

      Verwijderen