maandag 13 april 2015

YouTube Work of Art part 1



Hoi hoi,

De stempelset van deze week is weer écht een feestje om
mee te werken!
Deze week in de hoofdrol: "Work of Art" van Stampin'Up!

Een Super gave stempelset waar je veel leuke effecten en technieken
 mee kunt maken.


In het filmpje van vandaag laat ik zien hoe ik bovenstaand
kaartje maak met de Ombre techniek.



Veel kijkplezier!



Tot stempels!



Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice

Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee om je stempel te herhalen! Leuke kleuren heb he gebruikt, prachtig kaartje! Ik kijk al uit naar de rest van de week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Evy, dank je voor je enthousiaste berichtje! Er komen deze week nog veel "kleurtjes" langs!

      Groetjes Hélène

      Verwijderen
  2. Wat een supergaaf blog heb je Hélène, ik geniet van alles wat je laat zien en heb inmiddels bijna al je filmpjes bekeken echt superleuk en leerzaam. Mijn SU verzameling is nog niet zo groot maar groeit gestaag. Ben er helemaal weg van inmiddels.

    Fijne dag!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Thea, wat leuk te lezen!! Bedankt dat je volgster bent geworden van mijn blog!

      Mocht je misschien eens vragen hebben over een kaart/ stempel of techniek, dan hoor ik dat natuurlijk graag.

      Groetjes Hélène

      Verwijderen