zondag 3 mei 2015

Stampin'Up! Mini kennismakings workshop



Zaterdag 16 mei organiseer ik bij mij thuis een mini workshop voor mensen die graag eens vrijblijvend kennis willen maken met de producten van Stampin'Up!

Deze middag gaan we 2 leuke projecten maken. Tijdens deze workshop kun je zelf de producten uitproberen terwijl je de projecten maak.
Ik zal tussendoor wat vertellen over Stampin'Up! en natuurlijk is er dan ook gelegenheid om je vragen te stellen.


Mocht je na afloop een bestelling willen plaatsen, dan kan dit natuurlijk. Maar is zeker niet verplicht!


Waar: Afslag 5, Hardinxveld- Giessendam
Wanneer: Zaterdag 16 mei
Tijd: 13.00 - 15.30 uur

Kosten: 7,50 euro*
* dit is inclusief een catalogus. Al het materiaal wat nodig is voor de 2 projecten. Koffie/ thee met wat lekkers.


Kom je gezellig meedoen? En zien wat voor mooie producten Stampin'Up! heeft?
Bij mij thuis is plaats voor 10 personen, dus reserveer snel je plekje want VOL = VOL



Je kunt je opgeven door me een mailtje te sturen op lovelythings@live.nl
of telefonisch op 0184 630700



Tot stempels!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen