dinsdag 5 mei 2015

Stampin'Up! Painted petals



Hoi hoi,

Wat is het toch leuk om demo te zijn!
Wij mochten vanaf vandaag onze pre- order plaatsen
met producten uit de nieuwe catalogus.
En aangezien 5 mei toch echt 's nachts om 0.00 uur
begint, werd het een latertjes ;-)

En vanmorgen was het weer vroeg ochtend ;-)
Maar ach.....
de bestelling is geplaatst en ik hoop jullie
snel wat sneak peaks te laten zien!


Maar deze week eerst nog wat voorbeelden met
de "Painted petals" stempelset in de hoofdrol.
Voor het kaartje van vandaag heb ik gestempeld in 
regenboog kleurtjes.


Tot stempels!


Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice

Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Wat een goed idee om op zo'n manier een regenboog te maken! Leuk gevonden!
    Ik ben er toch wel een beetje jaloers op dat jullie in Nederland wonen en ik in België. Voor die bestelling bleef ik ook met plezier enkele uren langer wakker ;-) Veel plezier met het uitpakken (dat is al een feestje op zich) en natuurlijk ook met het uitproberen van je spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen