donderdag 7 mei 2015

Stampin'Up! Painted petals



Hoi hoi,

Vandaag ben ik gewoon lekker op tijd met mijn kaartje ;-)
Zoals ik al schreef liep gister alles anders. Onverwachts
kregen we een logé te slapen. 
Mijn jongste dochter en haar vriendinnetje hadden dit
bekokstoofd, het is tenslotte vakantie ;-)
Dat was gistermiddag gezellig aan de hapjes en de drankjes.
En gisteravond werd er nog lang hoorde ik het nog lang
giebelen op de kamer van die 2 ;-)
Heerlijk om zo jong te zijn!!

Noes deed ook gezellig mee met de hapjes en drankjes.
Ze was op mijn stoel gesprongen en zat 
te wachten tot er iets "per ongeluk" haar kant op zou rollen ;-)


En vandaag wordt het nóg leuker! Want 
ik kreeg mail van UPS dat mijn pre order vandaag
geleverd wordt... Woohooooo
Als jullie me zoeken??.......... Ik ben er even niet ;-D


Maar eerst het kaartje van vandaag.
Voor deze kaart heb ik 2x met de takjes/blaadjes en
2x met de bloemen gestempeld. Eerst met kraft inkt
van Stampin'Up! Dit droog gemaakt met de 
heattool en daarna er iets naast gestempeld (zodat je nog
net een wit randje ziet) met de Rich razzleberry inkt.
Vind het zelf wel erg leuk geworden! :-)



Morgen alweer de laatste dag met deze stempelset... Helaas!


Tot stempels!


Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice

Built for Free Using: My Stampin Blog

3 opmerkingen:

  1. lovely card Helene, am going to try with the white ink underneath as well, many thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lovely card Helene, am going to try with the white ink underneath as well, many thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een mooie kaart. Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen