zondag 31 mei 2015

Stampin'Up! Verslagje teamdag 30 mei '15




Hoi hoi,

Gisteren had ik een SUper gezellige dag met mijn team.
Helaas waren we niet compleet, maar met een grote groep is dat 
altijd lastig om iedereen erbij te hebben ivm verschillende agenda ;-)




Ik had voor de gelegenheid de kamer gezellig aangekleed en 
"zoete lekkernijen" gemaakt.  Oudste dochter Kaylee had 
cake pops gebakken en Jeroen had voor de cake pops weer een
roze houder van hout gemaakt... woohooooo I like pink!




We hebben een leuk project gemaakt wat iedereen weer in zijn workshops
kan gebruiken. Dit project ga ik zelf ook in mijn workshop agenda
zetten, dus laat ik deze nu nog niet zien ;-)


De meiden verraste me met een mooie bos bloemen en van Carola en Corliene 
kreeg ik ook nog een persoonlijk kadootje... SUper bedankt meiden!


Het was een gezellige, leuke, creatieve dag. Het is fijn om met elkaar
het Stampin'Up! avontuur te beleven.


Lijkt het je ook leuk om dit avontuur aan te gaan?
Je aan te sluiten bij mijn gezellige team? En je Stampin'Up!
producten met 20% korting aan te schaffen?

Stuur me dan gerust een mailtje voor meer informatie of
lees er alvast [hier] meer over.
Je bent in ieder geval van harte welkom!


Tot stempels!



Hélène


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen