maandag 18 mei 2015

Stampin'Up! YouTube sneak peak week deel 1



Hoi hoi,

Deze week dus geen "gewone" stempelset in de hoofdrol, maar
diverse sets in de hoofdrol..... oftewel... "Sneak peak week! :-)


Het kaartje wat ik vandaag in het filmpje laat zien is gemaakt met 
de You've got this stempelset. Echt een super gave 
stempelset!



Er zullen vandaag en de komende dagen diverse blog- en FB berichten
verschijnen met sneak peaks... dus hou mijn blog of fb in de gaten! :-)




Tot stempels!



Hélène


1 opmerking:

  1. ohhhh, deze is ook wel weer heeeeeel gaaf. Zucht .... wat moet ik nu toch allemaal gaan kiezen straks uit de nieuwe catalogus... Ik mag er wel een krantenwijkje bij gaan nemen om alles te kunnen betalen wat ik zou willen hebben ... Dank je wel weer voor je gave voorbeeld. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen