vrijdag 29 mei 2015

Stampin'Up! YouTube Wetlands deel 2 watercoloring




Hoi hoi,

Vandaag alweer het laatste kaartje en filmpje met de Wetlands stempelset
in de hoofdrol. Wat een mooie set is het toch! 

In het filmpje van vandaag laat ik ook het kleuren met de aquapainters 
zien. Leuk om te doen en het resultaat wat je ermee krijg is
super gaaf!




Morgen organiseer ik mijn eerste teamdag.... Spannend!!
Vandaag de laatste bak (want er moet natuurlijk wel lekker gegeten worden ;-) )
voorbereidingen en kan ik de woonkamer gaan omtoveren in 
het kleuren thema Melon mambo en Bermuda bay :-)

Ik zal het weekend hier ook een foto verslagje van plaatsen.



Tot stempels!


Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen