dinsdag 23 juni 2015

Stampin'Up! 2 GRATIS stempelsets naar keuze





Hoi hoi,

Ik wilde op deze grijze dinsdag toch nog even de aktie 
van Stampin'Up! naar voren brengen.


De aktie

Schrijf je je tussen 2 juni en 30 juni in als Onafhankelijk Stampin'Up
Demonstratrice, dan mag je bovenop het starterspakket* nog eens
2 GRATIS stempelsets naar keuze uitzoeken.

*Starterspakket = 129 euro betalen en voor 175 euro aan producten
uit de catalogus uitzoeken.


Voordelen van het demoschap

- altijd 20% korting op producten
- een abonnement op het Stampin'Up! magazine
- toegang tot online groepen met demonstratrices van over heel 
de wereld.
- een open uitnodiging voor Stampin'Up! bijeenkomsten


Extra voordelen voor mijn team


 Maandelijks een leuke tutorial in pdf en (regelmatig) een begeleidend (privé) filmpje
- Teamdagen
- Een eigen Facebook pagina waarin we elkaar inspireren, helpen en gezellige kletsen
- Een maandelijkse kaarten/ projecten uitdaging met voor de winnaar
een leuk prijsje.


Als fulltime demo vind ik het belangrijk om mijn team te begeleiden
en ze te helpen waar nodig.

Zo kun je me altijd bellen/ mailen/ app'en of afspreken om zo
ook jouw demoschap tot een feestje te maken.
Want een feestje dat is het zeker of je nu hobbydemo, mammie demo
of carriere demo wilt zijn!



Dus twijfel niet langer en schrijf je in!


Je bent van harte welkom in mijn gezellige team.



Heb je nog vragen of wil je meer weten over het demoschap?
Stuur me dan gerust geheel vrijblijvend een mailtje
Bellen kan ook op nummer 0184 630700


Ben je er uit en wil je je direct inschrijven?
Klik dan op [deze] link!



Tot stempels!


Hélène




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen