dinsdag 30 juni 2015

Stampin'Up! All boxed up



Hoi hoi,

Zoals jullie misschien al op Facebook hebben gezien zijn wij flink
aan het verbouwen. Vorige week donderdag zijn mijn
vader en ik begonnen met het strippen, tegels eraf bikken,
plafond eruit, bad eruit, vloer eruit..... hij was dus écht leeg!
Gisterochtend is de loodgieter begonnen met het in fresen van de
leidingen. Het is nog één grote (stof) bende maar 
het resultaat zal straks geweldig zijn!



Jullie snappen wel dat door het verbouwen ik wat minder toe kom
aan knutselen ;-) Maar de afgelopen weken had ik wat
vooruit gewerkt en alles al op de foto gezet, dus voorlopig is 
dat ook geregeld!


Voor vandaag heb ik een zomers waxinelicht potje gepimpt. Jeroen en ik
waren 2 weken terug bij Dille en Kamille en daar zag ik dit leuke
potje in verschillende "Stampin'Up!" kleuren staan.
De Calypso coral en Pool party potjes zijn in mijn winkelmandje beland
en 1 is er dus al gepimpt. Leuk om mee te nemen naar
vrienden als je met elkaar ga bbq'en.
En ook weer snel en makkelijk gemaakt!



Tot stempels!



Hélène



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen