zondag 28 juni 2015

Stampin'Up! Demo dag Dordrecht




Hoi hoi,

Gisteren was het dan eindelijk zover. 
Samen met Caroline van der Straaten werd een plan geboren, uitgewerkt
en voorbereid. Weken van voorbereiden en vooral veel 
voorpret volgde...... onze eerste "Demo dag" was gisteren een feit!


53 Demonstratrice uit het hele land waren naar Dordrecht 
gekomen om een dag gezellig met elkaar creatief
bezig te zijn. 
Caroline en ik hadden 4 projecten voorbereid
in het kleurenthema "Pool party, Crushed curry, Calypso coral".




Tussen de projecten door werden er 3 loterijen met als hoofdprijs 
de "Tin of cards Project kit" gehouden.

Het lekkers voor bij de koffie en de lunch werd verzorgd door
iedereen. En wat had iedereen zijn best gedaan...... vers
gebakken brood, salades, pesto, quiches, wraps enzovoorts.....
Dank je wel allemaal!!!


Het was een SUPER dag!! Veel bekende gesproken maar ook weer
nieuwe mensen ontmoet. 


Met dank ook aan mijn dochters en mijn vader die deze dag 
ontzettend hard hebben meegewerkt voor en
achter de schermen "mwah, smak, knuffel".... ;-)

En een speciale dank je wel aan Caroline die dit samen
met mij "aandurfde". Dank je wel dinnetje OEHOE for YOU!! x



Lijkt zo'n dag je nou ook gezellig maar ben je geen demo?
Geef je dan op voor ons Zomer's Stempelfestijn op 11 juli. 
Deze dag herhalen we dit feestje gewoon nog een keer..... kom je ook?!
Stuur me dan een berichtje op lovelythings@live.nl


Tot stempels!


Hélène


Geen opmerkingen:

Een reactie posten