maandag 8 juni 2015

Stampin'Up! Kick off party - klein verslagje




Hoi hoi,


Afgelopen zaterderdag hield ik mijn Kick off party. Wat een SUper
gezellige middag was het met leuke gezellige meiden!
Thea was zelfs helemaal uit Grijpskerk (bij Groningen) gekomen met de
trein! :-) En uiteraard heb ik haar opgehaald van Station Boven- Hardinxveld waar
wij vlakbij wonen.



We hebben deze middag 2 projectjes gemaakt. Het linker project is een kaartendoosje
waar je je kleine kaartje in kunt bewaren. Op de 2de foto is de binnenkant beter 
te zien. In het doosje zitten 3 enveloppen en kaartjes, deze werden ook gemaakt en 
bestempeld. Het 2de project was een zakje met de nieuwe "Gift bag punch board"
van Stampin'Up! SUper handige punch board waarmee je in no time leuke zakjes maak
van heel klein tot heel groot.



Op deze foto kun je de binnenkant beter zien. Ik heb de kleine square envelopjes 
van Stampin'Up! gebruikt (blz 149 vd catalogus)



Meiden, bedankt voor de gezellige middag! 
Ik vond het écht top!



Hélène


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen