zondag 14 juni 2015

Stampin'Up! Kom je deel uit maken van mijn gezellige team - Welkoms kadootje




Hoi hoi,


Bij het kaartje wat ik afgelopen week had gemaakt met de Awesomely Artistic
stempelset heb ik een bijpassend schrijfblok gemaakt.

Deze set (de kaart, Stampin'Up! pen en schrijfblok) krijg je als je het 
starterspakket bestel en je deel komt uitmaken van mijn gezellige team. Je
zult misschien wel denken... komt ze weer! ;-)

Maar deze aktie van Stampin'Up! is gewoon té gaaf om niet te melden.
Want zeg nou zeg... 129 euro betalen en voor 175 euro aan producten uitzoeken
is toch al een geweldig aanbod? 
En daar bovenop krijg je, wanneer je je voor 30 juni inschrijf, ook nog eens
2 GRATIS stempelsets naar keuze!

Dus is je verlanglijstje te lang.....? Koop dan gewoon het starterspakket!
Standaard 20% korting op de producten.
Geen addertjes, alleen maar mooie producten, een gezellig team
en veel creativiteit.
Hoe je dit verder invult mag je helemaal zelf weten, gewoon voor de hobby, 
voor de korting, of af en toe een workshopje, jij bepaalt dit helemaal zelf!


Meer hierover weten? Stuur me gerust geheel vrijblijvend een


Heb je je besluit al genomen en wil je je direct inschrijven?
Klik dan op [deze] link.


Je bent van harte welkom in mijn gezellige team!



Tot stempels!



Hélène







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen