vrijdag 12 juni 2015

Stampin'Up! Mijn trouwkaart en tutorial in "The perfect wedding"





Hoi hoi,

Afgelopen week kwam mijn kaart met tutorial op de site van 
"The perfect wedding" online. Super leuk dat ik dit heb mogen doen!
Aansluitend aan het Stampissimo filmpje werd mij gevraagd een trouwkaart
in dezelfde stijl te ontwerpen. En dat is bovenstaand kaartje
geworden. Bij dit kaartje heb ik een tutorial gemaakt en deze kun je
ook vinden op de site van "The perfect wedding".




Je vind de kaart en tutorial [hier] op de site.


Gaaf he!?!


Met een smile van oor tot oor zit ik dit te typen.... enthousiast en blij!



Tot stempels!


Hélène






2 opmerkingen:

  1. Die smile kan ik me voorstellen. Dit is een prachtige trouwkaart., heel smaakvol. Het filmpje bij SU heb ik gezien. Je was heel duidelijk in je presentatie. Hartstikke goed. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Helene. That is a nice wedding invitation, I like the colours you used and the layering as well, Cheers Anna.

    BeantwoordenVerwijderen