dinsdag 30 juni 2015

Stampin'Up! Nieuwe aktie + YouTube filmpje





Hoi hoi,

Op 2 juni is er een SUPER gave aktie van start gegaan!
Als je je tussen 2 juni en 30 juni inschrijf als Onafhankelijk Stampin'Up!
Demonstratrice mag je naast het uitzoeken van het 
geweldige starterspakket ook nog eens 2 EXTRA stempelsets
uitzoeken. WOW!!

Voor het starterspakket betaal je slechts 129 euro en mag je voor 175 euro
aan producten uitzoeken. En daarnaast mag
je dus nu nog eens EXTRA 2 stempelsets uitzoeken met een
waarde van?.......dat bepaal je zelf. JIJ mag de set uitzoeken... hoe gaaf is dat!!
En wat een enorm voordeel!!!

Heb je altijd al getwijfeld dan is het nu écht de gelegenheid om 
in te stappen! 
Naast de standaard 20% korting zit je verder nergens aan vast.
Geen addertjes, geen kleine lettertjes..... wel veel gezelligheid en 
creativiteit!

Wat er zo leuk is aan het demo zijn? Kijk maar eens naar mijn
Stampin'Up! story.... in een notendop.
Een impressie van mijn 2 jaar (...en 3 maanden) als Onafhankelijk
Demonstratrice.




Zeg nou zelf dat zijn toch SUper leuke ervaringen?
En door Stampin'Up! heb ik ook zoveel leuke en gezellige
nieuwe mensen ontmoet. Ik geniet iedere dag van 
het demo zijn!


Heb je vragen over het demo schap, of over deze aktie?
Stuur me dan gerust een mailtje op lovelythings@live.nl


Ben je eruit en wil je je direct inschrijven?
Dat kan [hier]!



Hélène


1 opmerking:

  1. wat een super compilatie Hélène, heel veel herkenbare dingen. SUper gedaan hoor. En dan die muziek, om vrolijk van te worden. We gaan nog wel een poosje door hè? Op naar Brussel?

    BeantwoordenVerwijderen