zaterdag 13 juni 2015

Stampin'Up! Sneak peak kadootjes voor mijn teamgenootjes




Hoi hoi,

Vandaag wil ik jullie een sneak peak geven van waar ik op het moment mee 
bezig ben. Naast de voorbereidingen voor de stempelset in de 
hoofdrol van aankomende week ben ik ook bezig om 2 leuke kadobonnen te
maken voor 2 teamgenootjes die de afgelopen periode gepromoveerd zijn. Een hele
prestatie en dat mag zeker beloond worden! :-)




Heb je ook al over de AKTIE van Stampin'Up! gelezen?
Als je je voor 30d juni aanmeld en inschrijf in mijn team mag 
je GRATIS 2 stempelsets uitzoeken. Dit is bovenop je starterspakket
wat ook al een geweldige deal is. Want het starterspakket  
kost 129 euro en je mag voor 175 euro uitzoeken!

Wil je hier meer over weten? 
Stuur me dan gerust geheel vrijblijvend een mailtje op
lovelythings@live.nl of bel me op 0184 630700

Je bent van harte welkom in mijn gezellige team!


Tot stempels!


Hélène


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen