maandag 1 juni 2015

Stampin'Up! Wedding week deel 1




Hoi hoi,

Vandaag de start van de Wedding week. In het filmpje van
vandaag laat ik zien hoe je Project life op een leuke
en eenvoudige manier kunt gebruiken voor een album.


Nieuwe catalogus


Woohooooo.... nog 1 nachtje slapen en dan gaat de nieuwe 
Stampin'Up! catalogus van start! 

Heb je al een lijstje liggen? Morgenochtend plaats ik gelijk
een verzamelbestelling. Wil je meedoen met deze verzamelbestelling?
Stuur me dan voor vanavond 21.00 uur een mailtje met
je bestelling. Bij bestellingen van 75 euro of hoger neem
ik de verzendkosten voor mijn rekening en wordt de bestelling
rechtstreeks van SU bij je thuis bezorgd. Hoe fijn is dat! :-)



Veel kijkplezier en tot stempels!


Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice

Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking: