woensdag 3 juni 2015

Stampin'Up! Wedding week



Hoi hoi,


Met al die filmpjes zou ik toch bijna vergeten dat het "Wedding week" is... bijna 
dan he ;-) Zoals jullie gisteren hebben kunnen zien in het Stampissimo
filmpje had ik nog een aantal projecten gemaakt. Nu was niet alles te zien, maar
mijn koffer zat behoorlijk vol :-)

Ik wil daarom de rest van de week nog verschillende projecten laten zien
die ik gemaakt heb met het thema "Wedding".



Het kaartje wat je nu op de foto ziet is een schuifkaart. De bloemen zijn gestempeld
met de nieuwe kleur "Watermelon wonder" en de tekst is geembost met 
zilveren embossing poeder.
Het geef een heel mooi glimmend effect aan de kaart.
De stempelset die ik gebruikt heb is "For the new two".


Straks zal ik ook de Weekly deals nog laten zien. Mocht je ze graag 
gelijk zien, kun je altijd in mijn webshop kijken. Hier staan ze 
al klaar :-)


Tot stempels!


Hélène


Geen opmerkingen:

Een reactie posten