vrijdag 19 juni 2015

Stampin'Up! YouTube Remarkable you deel 2




Hoi hoi,


En? zijn jullie ook overstag met deze stempelset?  Vond je hem, net als
ik, eerst niet zo geweldig? En nu na het zien van de voorbeelden
begint het dan toch ook te kriebelen?
Ik hoop het! :-)

Ik ben in ieder geval erg blij met deze set. Nu heb ik altijd 
mijn liefde voor het inkleuren gehouden en dat kan
heel goed met deze set.



In het filmpje van vandaag gebruik ik voor het kleuren weer
de Blender pens.



Veel kijkplezier!


De gebruikte Stampin'Up! producten vind je onderaan dit bericht
met een directe link naar mijn webshop.
Je kunt natuurlijk ook je bestelling doorgeven via lovelythings@live.nl
Voor bestellingen van 75 euro of meer zijn de verzendkosten gratis.



Tot stempels!

Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten