donderdag 16 juli 2015

Stampin'Up! Best Thoughts - watercolor




Hoi hoi,


Het bleef gisteren bij alleen de Weekly deals en ook het extra filmpje 
wat ik beloofd had gaat helaas niet lukken.
De afgelopen 2 dagen is de tegelzetter hard aan het werk geweest 
in de badkamer en hierdoor kon ik slecht bij mijn
spulletjes. En een filmpje opnemen terwijl er iemand kan mee
luisteren vind ik ook niet echt fijn ;-)

Wat ik gisteren wel gedaan heb is kleuren met de watercolor techniek.
Ik zag een filmpje van Jennifer mcGuire en vond dit zo'n
leuke techniek dat ik gelijk de penselen gepakt heb en aan de slag
ben gegaan. Het resultaat zie je hierboven en ik ben er
erg mee in mijn nopjes! :-)

Je vind het filmpje van Jennifer [hier]


Later vandaag kom ik nog met een kerstkaartje.... dus kom
straks gezellig nog eens langs! :-)


Tot stempels!


Hélène


1 opmerking:

  1. Hi Helene, that is a lovely flower and I like the way you coloured it in, Cheers Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen