vrijdag 17 juli 2015

Stampin'Up! Christmas in July




Hoi hoi,

Helaas geen filmpje op deze vrijdag :-( Door alle drukte met de badkamer 
is het me niet gelukt om een filmpje op te nemen en 
te bewerken. Het kaartje wat ik in het filmpje had willen maken kan
ik jullie natuurlijk wel laten zien.

Ik heb voor deze kerstkaart de stempelset "Lovely as a tree" gebruikt. 
Op een stuk aquarelpapier heb ik met de Aqua painters een achtergrond gemaakt
en hierop de boom gestempeld. 1x met gewoon en 1x afgestempeld, hierdoor 
lijkt de 2de boom verder naar achter te staan.

En gisteren zou ik ook nog een kerstkaartje plaatsen.....
Tja... soms lopen de dagen anders dan gepland :-)




Bij deze alsnog het kaartje van gisteren :-)
Voor dit kaartje heb ik de "White Christmas" stempelset gebruikt en
gestempeld op Whisper white cardstock.
Daarna met de Blenderpens het tafereeltje ingekleurd. De blauwe lucht heb 
ik met een dauber gedaan. Door een ronddraaiende beweging 
te maken krijg je dit leuke effect.


Vandaag komt de loodgieter de badkamer verder afmonteren en 
dan morgen de meubeltjes erin en alles schoonmaken.
Dus........ maandag gewoon een filmpje! :-)


Tot stempels!


Hélène


Geen opmerkingen:

Een reactie posten