zaterdag 18 juli 2015

Stampin'Up! Garden in bloom - Watercolor technique




Hoi hoi,

Het kaartje wat ik vandaag met jullie wil delen heb ik ook weer gemaakt/ gekleurd
met de techniek die Jennifer mcGuire laat zien in een filmpje.

***

The card I want to share with you today is made with a watercolor technique 
I saw on a video by Jennifer mcGuire.

***

Ik heb eerst een stuk aquarel papier gesneden en deze bestempeld met Versamark.
Alle afdrukjes daarna geembosed met Stampin'Emboss powder.
En dan is je afdrukje klaar om ingekleurd te worden.

***

First I cut a peace of watercolor paper and stamped it with the Versamark ink.
Then I used the Stampin'Emboss powder for the embossing.


***

Hierbij het filmpje van Jennifer mcGuire

Here the video by Jennifer mcGuire




Voor het inkleuren heb ik de inktpads van Stampin'Up! gebruikt en de 
Aqua painters. 

Bloemen: Lost lagoon, Tempting turquoise, Pacific point
Blaadjes: Pear pizzazz, Old olive, Mossy meadow


***

For the coloring I used the Stampin'Up! Classic inkpads and
Aqua painters.

Flowers: Lost lagoon, Tempting turquoise, Pacific point
Leaves: Pear pizzazz, Old olive, Mossy meadow


***


Fijn weekend allemaal!

Have a nice weekend!



Hélène




2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Leuke techniek ook, moet ik zeker eens bekijken. De kleuren die gebruikt passen ook perfect samen, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen