zaterdag 4 juli 2015

Stampin'Up! Just because - Tin of cards stempelset





Hoi hoi,

Op deze vroege, warme zaterdagochtend! Ik heb afgelopen week zomaar tussen
de verbouwings activiteiten door nog wat kaartjes gemaakt.
Voor dit kaartje heb ik de Project life Cards & Labels framelits gebruikt.

De komende zomer/ vakantie periode wil ik me wat meer gaan bezighouden
met Project life en zal hier ook filmpjes van maken.
Dat wordt dus veel foto's maken :-)

Maar Project life is ook heel goed op je projecten en kaarten te gebruiken
zoals ik op dit kaartje heb gedaan.


Fijne dag en probeer het een beetje koel te houden!



Tot stempels!



Hélène


3 opmerkingen:

  1. Hier houd ik van. Prachtig. Lieve groet,
    Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan niet wachten op je video's :) van project life.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this! Great layout and design elements! Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen