donderdag 30 juli 2015

Stampin'Up! Market fresh




Hoi hoi,

Beginnen jullie deze set ook steeds leuker te vinden? Er is toch 
weer meer mee mogelijk dan ik in eerste instantie dacht :-)
En dan zijn er nog een paar dingen die ik wel wilde doen, maar vanwege
de vakantie maar heb laten schieten.
Zo had ik het idee om met de  "Berry bashket Bigz L" (blz 175 vd catalogus)
een mandje te maken, deze te vullen met aardbeien en 
nog een mandje met druiven en dan leuke labels maken met de stempelset.

Dit kan ik natuurlijk nog steeds doen, maar zal niet meer passen in
deze "Stempelset in de hoofdrol week".
En misschien vind jij het wel een leuk idee.... Ik zou zeggen.. doen!
Leuk om kado te geven als je bij je ouders/ vrienden ga bbq of op
visite ga.

Het kaartje van vandaag is niet helemaal CAS (Clean And Simple) maar
ik heb geprobeerd hem zo clean mogelijk te houden ;-)
Voor de dots heb ik de "Dotty angles" gebruikt en voor de kruisjes
lijn de "Tin of Cards".

Een écht zomers kaartje!


Tot stempels!


Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen