zaterdag 8 augustus 2015

Stampin'Up! Sneak peak + Pre order uitpak filmpje




Hoi hoi,

Gisteren bracht de UPS man mijn pre order uit de "Handmade for the Season"
catalogus. De nieuwe najaars catalogus welke voor klanten op 
1 september in gaat.

Wil je zien wat voor moois er in de doos zat?
Dan vind je hieronder het filmpje.



En natuurlijk "moest" ik gelijk wat maken. Mijn handen jeuken met zoveel
mooie spullen ;-)

Ik ben gelijk aan de slag gegaan met de "Jingle all the way" bundel. 
Hier zitten ontzettend gave edgelits bij.
Het kaartje heb ik nagemaakt uit de catalogus. De achtergrond is gemaakt
op aquarelpapier en bewerkt met de Night of navy refill, kraft inkt en
goud embossing poeder.


Wil je ook een catalogus ontvangen? Stuur me dan een mailtje op



Tot stempels!


Hélène


2 opmerkingen:

  1. Hi Helene,
    I like all your new goodies, and that Christmas card is very pretty, Cheers Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen