zaterdag 19 september 2015

Creatieve harten - Bloghop Stampin'Up! herfst/ winter catalogus






“Wat leuk dat je langs komt voor weer een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten! We showen vandaag een hele- boel SUper leuke en mooie projecten gemaakt met de producten uit de nieuwe Stampin' Up!® Herfst/Winter Seizoens Catalogus. Maak simpelweg gebruik van de buttons onder aan iedere blogpost om door te blijven hoppen.

Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke nieuwe producten van Stampin’ Up!
Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!

 

Met het leuke "Winter wonderland designer vellum stack" heb ik een
kaartenzakje gemaakt met de "Mini treat bag thinlits".
De stempelset "Wonderland" en het gouden "Cording trim" pas
hier erg mooi bij.

De foto's hierboven zijn echt voor de kerst en de foto's hieronder heb ik 
gemaakt voor de verjaardag van mijn vriendin Caro.
Ook hier heb ik het nieuwe vellum voor gebruikt.





Bedankt voor je bezoekje en hop gezellig door door op de volgende knop te klikken. SUper veel plezier nog tijdens de bloghop!

Het volgende blog is van Corliene


Alle deelnemers van deze bloghop zijn:




Caroline van der Straaten 
Eveline van Heijst 
Hélène den Breejen - Ik dus :-)
Corliene van de Hoef 
Nina Janssen 
Ilse van Vliet 
Yolanda Pasterkamp 
Angélique Nederpel 
Dominique Bergen 
Jolanda Meurs 
Carolien Boone 
Monique de Kok 
Diana van Otterlo 
Diana Besemer 
Leoni v.d Bas-Geertsema 
Henrike Heikoop 
Eveline Breur 
Gonne van der Peet-Corba 
Helmy Goyer 
Sandra Korten

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stijlvolle projecten weer Hélène, SUper!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om de kaartjes in een - bijbehorend- vellum treatbag te zetten! Die ga ik onthouden. Beide varianten zijn erg leuk geworden, enne je kunt lekker twee keer decoreren, dus dubbel fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie projectjes weer Hélene, je blijft mij inspireren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, zoals altijd! Dat vellum gaat met de volgende bestelling er ook bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi Hélène, ik heb even ienemienemutte gedaan om te zien welke ik het leukst vind maar ik kom er niet uit. Beide vind ik even leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zo die hoesjes van het vellum, je brengt me weer op ideeën, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed idee zeg die treatbags van vellum. En wat een prachtige uitwerkingen weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk idee Helene om het Vellum te gebruiken hier voor.
    gr Jolan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk effect die vellum treatbags, weer een ideetje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een leuke projecten zeg. Dat vellum gaat nu in mijn bestellijstje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kei-tof die vellum bags, weer iets op mijn dringende TO-DO lijst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Roomie... wat een leuke projecten heb je weer verzonnen. Prachtig, lovit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk om die zakjes op die manier te gebruiken. Weer een idee erbij!

    BeantwoordenVerwijderen