donderdag 3 september 2015

Stampin'Up! Thankful forest friend & gezellige 1ste creatieve team avond




Hoi hoi,

Het vosje is toch ook een schatje! Ik blijf deze week een beetje in dezelfde
kleuren met de stempelset "Thankful forest friends" omdat
ik het designpapier zo ontzettend mooi vind :-)




Dit leuke doosje heb ik gemaakt met de Envelop punch board en bevat
4 leuke kaartjes van 9 x 9 cm.
De kaartjes zal ik later vandaag aan jullie laten zien.




Gisteravond was mijn 1ste creatieve team avond. Deze avond
is geheel vrijblijvend, heb je zin om te komen dan ben je welkom... 
Knutsel je liever alleen, dan is dat natuurlijk ook prima ;-)
Oftewel... niets moet alles mag :-D

Deze avond is in ieder geval bedoeld om gezellig met elkaar te 
knutselen en te kletsen en elkaar zo op ideeen te brengen.
Vanaf september (gisteren dus) heb ik iedere 1ste woensdag van de maand
deze gezellige team avond. 
Zelfs Francien, die toch een flink eind moest komen rijden was 
er gezellig bij!

Bedankt voor de gezellige avond meiden!! :-)


Tot stempels!


Hélène



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen