maandag 7 september 2015

Stampin'Up! YouTube An open heart deel 1



Hoi hoi,

Weer een nieuw stempelset in de hoofdrol. Deze week is de
mooie set "An open heart" aan de beurt.




In het filmpje van vandaag laat ik zien hoe ik dit vintage kaartje maak.
De achtergrond heb ik bijvoorbeeld gestempeld met de "Sheltering tree", die
set is zo leuk om voor achtergronden te gebruiken!

Wil je naar aanleiding van het filmpje of voorbeelden op mijn blog
misschien Stampin'Up! producten bestellen?
Stuur me dan een mailtje op lovelythings@live.nl


Veel kijkplezier.

Tot stempels!


Hélène


2 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje! Weer een ideetje opgedaan. Thanks. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Hélène, I like the way that card has turned out, very nice. Cheers Anna.

    BeantwoordenVerwijderen