vrijdag 23 oktober 2015

Stampin'Up! Jingle all the way deel 2




Hoi hoi,

Als ik de stempelset in de hoofdrol kies is het voor mij altijd
een uitdaging wat de week zal brengen. Maak ik
alleen kaartjes of ook een project? Welke kleuren ga ik kiezen en
welke stijl... Stampin'Up! heeft zoveel mooie
materialen dat het een feestje is om een kaartje te maken.




Zoals jullie misschien al gezien hebben, heb ik afgelopen
week regelmatig het "Home for Christmas" dsp gebruikt.
Dit is toch wel één van mijn favoriete papier series in de herfst/
winter catalogus.

Ook heb ik regelmatig een gesponst randje op de kaarten
aangebracht voor een wat meer vintage look.. helemaal 
leuk (althans.. dat vind ik ;-) )


15% korting

Ben je ook enthousiast na het zien van de voorbeelden en de filmpjes?
Bespaar dan 15% korting en bestel de bundel!
Je krijgt dan de stempelset + edgelits bij je thuis bezorgd.

Ik verzorg graag je bestelling. Stuur me een mailtje op lovelythings@live.nl
en zet hierin het artikelnummer + artikelnaam.
Ik zorg dan dat je bestelling geplaatst word.

Bestellingen boven de 75 euro zijn verzendkosten vrij!

Heb je vragen over het plaatsen van een bestelling of over Stampin'Up!
Ook dan kan je me altijd geheel vrijblijvend een mailtje sturen.



Tot stempels!


Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice



Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking: