maandag 9 november 2015

Stampin'Up! Starterspakket - er is geen betere deal!




Hoi hoi,

Ben jij ook zo verslaafd aan de producten van Stampin'Up!?
Is jouw verlanglijstje ook altijd "té" lang?
En zijn jouw bestellingen vaak over de 100 euro?


Bestel dan het starterspakket en bespaar standaard 20% op je 
Stampin'Up! producten!


Er is geen betere deal dan deze! Bestel het starterspakket
voor 129 euro en zoek voor 175 euro aan producten uit!


Dit is ook de perfecte maand om je starterspakket te bestellen, omdat je hiermee 
tot 31 maart heb om aan je kwartaal bedrag te komen.

Wil je alleen het starterspakket bestellen? Ook dat kan.... je demoschap
verloopt zonder dat je hier iets voor hoef te doen.




Twijfel je al langer over het demoschap?
Bestel dan vandaag nog het starterspakket en kom mijn
gezellige team van 7 meiden versterken.

Wat bied ik mijn team:

- Iedere 1ste woensdag van de maand hebben we een
creatieve teamavond. We knutselen met elkaar 
een aantal projectjes die je zelf weer kan gebruiken op party's 
en workshops.
- 1x in de maand een YouTube teamfilmpje met een leuke
tutorial.
- Een team facebook pagina waar we creatieve ideeen
delen, elkaar helpen met vragen en iedere maand
een kaarten/ projecten uitdaging hebben met een leuke
Stampin'Suprise voor de winnaar.
- En natuurlijk hebben we vooral heel veel plezier en gezelligheid
met elkaar! :-)


Voor alle punten geldt, of je nu hobbydemo of business demo
wil worden... je bent altijd van harte welkom!

Wil je juist géén verplichtingen van een team? Heb je geen
zin in al die gezelligheid en wil je juist lekker
op jezelf gebruik maken van de 20% korting en verder gewoon "niets"?
Ook dat kan! Er zijn geen verplichtingen, alles is geheel vrijblijvend!


Mijn Stampin'Up! avontuur begon in maart 2013. 
Ik begon als hobbydemo om vooral gebruik te maken van
de 20% korting. 
2,5 jaar later is er veel veranderd en ben ik inmiddels fulltime demo.
Iedere dag is een feestje en ik geniet van de leuke en gezellige
contacten met mijn team, klanten en via social media.


Het filmpje is inmiddels al een poosje online, maar dit zijn
echt mijn Stampin'Up! hoogtepunten.




Heb je nog vragen? Stuur me een mailtje op lovelythings@live.nl
of bel me op 0184 630700

Ben je er al uit en wil je direct je starterspakket bestellen?
Klik dan op [deze] link.



Tot snel!


Hélène















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen