maandag 26 oktober 2015

Stampin'Up! YouTube Get well soup deel 1




Hoi hoi,

Voor ons zit de herfstvakantie er weer op. Wat was het een heerlijke
week! Maar de wekker loopt voor de meiden 
weer vroeg af en het school leven begint weer :-)

En natuurlijk begint er ook weer een nieuwe stempelset 
in de hoofdrol met deze week de "Get well soup" 
in de hoofdrol.



In het filmpje van vandaag laat ik jullie zien hoe ik 
bovenstaand kaartje maak.


Veel kijkplezier!


Tot stempels!


Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice




Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Hoi Hélène, wat een leuke stempelset hè. Ik heb er al een hele tijd met een schuin oog naar gekeken en inderdaad heb ik ook nog niemand gezien die hem heeft besteld. Leuk om te zien dat jij hem nu in de hoofdrol hebt gezet. Volgende bestelling zet ik hem er ook bij! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen