zondag 29 november 2015

Stampin'Up! Kerst event Dordrecht



Hoi hoi,

Wow!...... het was weer een écht creatief feestje gister!

Voor degene die het gemist heeft...
Gisteren mocht ik samen met mijn vriendin Caroline weer een
mooi kerst event in Dordrecht organiseren. Wij hebben
in verzorgingshuis Dubbelmonde al een aantal workshop dagen
mogen organiseren en dit was de laatste van dit jaar.

Voor dit soort dagen is iedereen uitgenodigd.... als je van 
stempelen, knippen en plakken houd dan ben je bij ons aan het 
juiste adres!

Dus mocht je denken na het zien van de Facebook berichtjes en
de foto's op onze blogs "Hier wil ik ook eens bijzijn!"... hou
dan onze blogs in de gaten. Want ook voor volgend 
jaar staan er weer 3 events gepland in Dordrecht :-)

Caroline en ik hadden beide voor deze dag een aantal projecten
voorbereid. Hieronder vind je de mijne...






Het eerste project is een Gift card holder en de tweede een 
winter/kerst layout met Jeroen en de meiden. 
En deze kon iedereen met een eigen fotomaken. 
Leuk om te zien hoe iedereen hier zijn eigen draai aan geeft!

Natuurlijk hadden Caroline en ik ons best gedaan op een
"homemade lunch" met vers gebakken broden, salade, kip/champignon
prutje (heerlijke saus, maar prutje klinkt zo leuk!) en 
natuurlijk beleg en fruit.

Zoals ook bij onze vorige events kon je in de lunchpauze
bij Lisanne lootjes kopen voor de loterij. We hadden ook deze
keer weer super gave prijzen met als hoofdprijs een Bigshot!!

Caroline en ik kunnen terug kijken op een SUper 
geslaagde dag met veel enthousiaste gasten, dank jullie wel!!

Enne... wat ons betreft... Tot volgend jaar!



Tot stempels!


Hélène




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen