zaterdag 14 november 2015

Stampin'Up! Onstage Brussel - swap



Hoi hoi,

Zoals jullie misschien al wel weten is het gebruikelijk om tijdens
een Stampin'Up! event een swap te maken.
Een swap is een ruil kaartje/ kadootje die je met een collega
ruil zodat je met een berg nieuwe ideeen en inspiratie 
thuiskom.

Voor het Onstage event wat op het moment bezig is (woohooo....)
heb ik 60 van deze kaartjes gemaakt om te ruilen met 
mijn collega demo's.

Ik hoop natuurlijk dat het kaartje in de smaak zal vallen :-)

Als ik weer thuis ben zal ik jullie al mijn ontvangen kaartjes
laten zien... ben zo benieuwd!


Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws vanuit
Onstage Brussel? Hou dan mijn Facebook pagina in de gaten.
Je vind mijn pagina hier:



Tot stempels!

Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen