dinsdag 17 november 2015

Stampin'Up! Peaceful pines & AKTIE




Hoi hoi,

Een paar weken terug had teamgenootje Gonne dit leuke doosje voorbereid
voor een teamavond met een tutorial erbij.
Ik vond dit zo ontzettend leuk dat ik er een kerstversie van heb gemaakt.

In het doosje past een gewone pen, leuk om kado te geven!


Heb je gisteren de AKTIE al meegekregen?
Je kon het bijna niet mislopen want heel Facebook en Blogger stond
er mee vol :-)

Maar hierbij alsnog een keer de AKTIE.
Op alle onderstaande stempelsets krijg je tot vrijdag 20 november
20% korting!





Staat er iets voor je bij en wil je graag een bestelling plaatsen?
Ik verzorg hem graag voor je.
Je kan me een mailtje sturen op lovelythings@live.nl

Je kan hier natuurlijk ook met vragen naar toe mailen. Ik zal
deze zo spoedig mogelijk beantwoorden.


Tot stempels!


Hélène




Geen opmerkingen:

Een reactie posten