donderdag 19 november 2015

Stampin'Up! Peaceful pines & Heart of Stampin'Up!




Hoi hoi,

Vandaag nog een 2de kaartje om te laten zien in de traditionele kerstkleuren 
groen en rood. 
En naast dit kaartje wilde ik ook nog wat Onstage foto's met jullie delen.




Afgelopen vrijdag tijdens de "general session" zoals ze dat noemen werd
ook de "Heart of Stampin'Up! uitgereikt.
Dit is de mooiste award die Stampin'Up! heeft en het is een 
enorm eer zal deze aan je wordt uitgereikt.

Wat houdt deze prijs precies in:

Heart of Stampin’ Up!
Each year we honour a demonstrator with the Heart of Stampin’ Up! Award. 
Recipients of this award embody the spirit of Stampin’ Up!’s Statement of the Heart 
as she or he makes a difference in people’s lives. 
We would love to hear about experiences you have had with a 
demonstrator who has shown extraordinary kindness, dedication, generosity or 
a willingness to serve others.

Zoals jullie misschien wel zullen begrijpen ben ik enorm trots, blij, maar
ook heel emotioneel geweest (van blijdschap dan he ;-) )
Het is een enorme "kers op de taart".... op mijn werk en 
een stimulans om vooral door te gaan met hoe ik in mijn Stampin'Up!
avontuur sta.



Bij deze award hoort ook een mooi goud kettinkje die Sara 
(dochter van Shelli, CEO van Stampin'Up!) bij mij om deed. Wow het gevoel
wat op de moment door me heen ging is niet te beschrijven!

En natuurlijk moest er een foto gemaakt worden.... mét tranen :-)




Nu ik weer een paar dagen thuis ben en 's morgens het kettinkjes om doe, voel
ik me zo rijk.... Stampin'Up! heeft mij leven verrijkt, al op het moment dat 
ik instapte als demonstratrice. Zoveel nieuwe mensen leren kennen, zoveel vriendinnen
erbij gekregen, zoveel geleerd en zoveel gegroeid. Nooit gedacht 
een upline te "worden" en zeker niet gedacht zo'n leuk en gezellig team te krijgen.
En wekelijks mijn liefde voor het stempelen en knutselen mogen overbrengen
aan nieuwe mensen en de vaste workshoppers.

Dank je wel Stampin'Up!

En natuurlijk ook dank je wel aan mijn volgers!


Fijne avond!


Hélène










8 opmerkingen:

  1. Een prachtige kerstkaart Hélène in traditionele kleuren. Prachtige foto's van de On Stage, je mag zeker SUpertrots zijn op jezelf, je hebt dit toch maar mooi gefixed.

    Lieve groet,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is je ook van harte gegund, zoveel energie als je er in steekt om zeker mij, maar denk velen met mij jouw inspiratie over te brengen. Hele mooie kaarten en projecten komen er van jouw hand en je filmpjes geniet ik altijd weer van. Ik zou zeggen je heb nu goud, maar ga voor diamant (als ze die hebben haha)
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mag trots zijn op je prestatie
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Je verdient het hoor. Ik volg je vanaf het begin op YouTube en geniet er iedere keer weer van. Ik wordt al blij wanneer ik je stem hoor ♡.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt hem dubbel en dwars verdiend, je werkt er hard voor en je ziet dat je ervan geniet !

    BeantwoordenVerwijderen