woensdag 18 november 2015

Stampin'Up! Peaceful pines




Hoi hoi,

Het kaartje wat ik vandaag gemaakt heb is aan de sjieke kant :-)
Ik heb eerst uit eens stuk thick whisper white een mini treat bag
uitgestant en in elkaar geplakt.
Hierop met goud embossing poeder de tekst onderin gestempeld.
Het label is met het winter wonderland vellum gemaakt




Het kaartje wat erin zit is van Basic black cardstock en hierop
heb ik gestempeld met versamark en wit embossing poeder. Dit geeft
een mooi contrast aan het zwart van het kaartje.


Tot stempels!


Hélène





3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Hélene!
    Ik ben je volger geworden, zie dat ik nummer 100 ben... Leuk!!! :-D

    Lieve groet, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk want je bent inderdaad de 100ste volgster!!

      Als je via de mail je adres wil doorgeven dan stuur ik je een kaartje :-)

      Groetjes Hélène

      Verwijderen
    2. Wat lief!
      En wat een leuk idee!
      :-D
      Mail is onderweg!

      Lieve groet, Sandra

      Verwijderen