donderdag 19 november 2015

Stampin'Up! Peaceful pines




Hoi hoi,

Dat je met de "Peaceful pines" ook vintage kaartjes kan maken, wil ik
jullie vandaag laten zien met dit kaartje.
Door de randen wat te sponsen met Soft suede inkt krijg je al
snel deze vintage look.

Gisteren heb ik samen met mijn vriendin Caroline kerst ideetjes 
opgedaan op de Margriet winterfair. Wat een ontzettend leuke en gezellige
beurs is dit!


Van Caroline kreeg ik deze gave kaarsjes brander met mooie
tekst erop.
En daar moest natuurlijk even een fotootje van gemaakt worden 
hoe dat het er 's avonds brandend uit zag :-)



En dan is het nu weer gedaan met al dat uitgaan :-)
En weer heerlijk aan de slag voor de filmpjes en kaartjes/projectjes
voor volgende week.
In Brussel heb ik een nieuwe stempelset gekregen én tijdens 
de prize patrol een nieuwe set gewonnen.
Ik hoop hier vandaag ook wat leuks mee te gaan maken! 


Wordt vervolgd :-)


Tot stempels!

Hélène






1 opmerking: