dinsdag 3 november 2015

Stampin'Up! Vintage leaves



Hoi hoi,

Voor mijn team heb ik een eigen Facebook pagina waar we ideeen
uitwisselen, elkaar helpen en inspireren én ik organiseer 
iedere maand een leuke kaarten/ projecten uitdaging waar ze
een leuke Stampin' suprise mee kunnen winnen.

Vorige maand had Henrike de uitdaging gewonnen en om het 
kadootje net even wat leuker te verpakken had ik
zo'n leuke verpakking gemaakt met het "Into the woods" dsp.
Dit papier is erg mooi te combineren met de stempelset
van deze week "Vintage leaves".


Lijkt het je ook leuk om demo te worden? En deel
te nemen aan mijn gezellig team?
Mail of bel me dan gerust eens voor meer informatie.
Je kunt me mailen op lovelythings@live.nl en
bellen op 0184 630700.


Tot stempels!


Hélène


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen