vrijdag 20 november 2015

Stampin'Up! YouTube Peaceful pines + Heart of Stampin'Up!




Hoi hoi,

Op deze vrijdag een speciaal filmpje met hierin een bedankje
naar iedereen die mij genomineerd had voor de "Heart of Stampin'Up!".
Ik heb al zoveel reacties gekregen, ook uit Amerika en Canada
dat ik dit toch even apart wilde doen (in het Engels).




Terwijl ik mijn dankjewel aan iedereen uitspreek maak ik dit 
doorkijkkaartje. Heel makkelijk maar ontzettend leuk 
om te doen en om te geven/ sturen.


Meer informatie over dit kaartje en de maten van het cardstock
vind je in het filmpje.


Veel kijkplezier!


Tot stempels!


Hélène

4 opmerkingen:

  1. Hoi Helene, wat een supermooie kaart. Ik zie meteen allerlei ideeen voor me. Bedankt voor het filmpje, Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ankie, graag gedaan, benieuwd naar je creatie. Ik loop een beetje achter met bloggen, dus heb nog niet bij je gekeken, maar neem aan dat ik daar het kaartje kan vinden? :-) Groetjes

      Verwijderen
  2. Vanmorgen vroeg al even genoten van je gezellige filmpje en mooi in het Nederlands houden hoor zoveel zijn er niet. Eigenlijk ben jij de enige die ik volg ik het Nederlands, er zijn inderdaad genoeg in het Engels ;-)
    Prachtig zo'n doorkijkkaart, ga ik zeker een keer proberen. Ziet er ingewikkelder uit dan het is. Vanmiddag twee freubeldames op visite, kletsen en stempelen,

    Fijn weekend,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben vanochtend al lekker bezig geweest en heb je kaart gelift. Het is echt net zo makkelijk als dat je op het filmpje laat zien. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen