maandag 2 november 2015

Stampin'Up! YouTube Vintage leaves deel 1




Hoi hoi,

Passend bij het weer.... deze week in de hoofdrol "Vintage leaves".

In het filmpje van vandaag maak ik het kaartje wat je hieronder ziet staan.
Snel en makkelijk, want wat een gave set is dit!
En als je deze set als bundel koop krijg je ook nog eens 15% korting!




Gisteren was ik nog een extra dagje op de Kreadoe samen met mijn 
vriendin Caroline van der Straaten.
Je kon bij Caroline aanschuiven voor een leuke make & take en
natuurlijk bij onze andere collega's ook.
Iedere collega had een andere make & take voorbereid, zodat 
er voor ieders smaak iets bij zat.

Wat was het weer een gezellige dag! Zoveel bekende gesproken, maar 
ook weer veel nieuwe mensen.


Om 16.30 uur mocht Caroline weer een lot trekken.
De winnaar krijgt de stempelset "Better than email" thuis opgestuurd.


Dank je wel allemaal voor een geweldige dag!
En zeker ook een dikke dankjewel voor Stampin'Up! Nederland
die dit alles georganiseerd had!


Tot stempels!


Hélène





1 opmerking:

  1. Prachtig kaartje Hélène en je filmpjes blijven ook zo leuk om naar te kijken. Deze set schrijf ik toch maar op mijn verlanglijstje, al veel moois mee gezien. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad op de kreadoe en dat SU goed bezocht is. Gezellige foto's!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen