woensdag 2 december 2015

Stampin'Up! Santa's gifts




Hoi hoi,

Met de kerst in aantocht kunnen leuke labels voor aan de 
kadootjes niet ontbreken!
Het label wat jullie hierboven zien heb ik gemaakt met Pacific point
cardstock. Rudolf is gestempeld met Stazon op aquarelpapier
en ingekleurd met de Aqua painters.



Gisterenmiddag mocht ik bij mijn ouders in het appartementen complex 
een kerstkaarten workshop geven.
Als kleinigheidje had ik met de "Gift bag punch board" deze leuke zakjes
gemaakt en hierin zat een zakje "Café au Chocolat".... mmmmm ;-)



Zo zag de aankleding van de tafel eruit. Voor iedere buurvrouw 
4 pakketjes, waar alles in zat voor de kerstkaarten.




Op het barretje kon ik mooi wat voorbeelden neerzetten.




En een mooie aktie foto van de buurvrouwen.
De dames vonden het allemaal erg leuk en in het voorjaar gaan
we voor nog een leuke workshop.

Dames... dank je wel!



Tot stempels!


Hélène






1 opmerking:

  1. Die Rudolf ziet er schattig uit! Zo zie je maar dat blauw ook best een kerstkleur is.

    BeantwoordenVerwijderen