zaterdag 19 december 2015

Stampin'Up! Sneak peak weken - Hiep hiep.........




Hoi hoi,

Vandaag is het feest! Want vandaag, 47 jaar geleden, zijn mijn ouders
in het huwelijksbootje gestapt.
Dit laten we natuurlijk niet zomaar voorbij gaan, dus gaan we
straks op de koffie met een kado en heb ik er
deze kaart bij gemaakt. 

En laat deze kaart nu helemaal in de sneak peak weken passen :-)
De cijfers zijn uit de nieuwe set "Numbers of Years" en hier
zitten bijpassende framelits bij. Deze zijn samen als
bundel te bestellen vanaf 5 januari met 15 % korting!

Om de cijfers wat extra "bling" te geven, ben ik er met de Wink of Stella 
overheen gegaan... dit geef écht een SUPER gaaf effect!




Nu ik middenin de sneak peak weken zit en al heel wat voorbeelden
gemaakt heb, dacht ik gisteravond.. "Ik zal de foto's 
vast gaan bewerken voor aankomende week".
Dus beentjes omhoog, laptop op schoot en........ jawel... Noes er ook
bij ;-)
De foto is wat donker en niet helemaal van goede kwaliteit, maar 
ik vond het een te mooi plaatje om niet te delen met jullie.



Fijn weekend!


Tot stempels!


Hélène


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je ouders ! Die van mij zijn morgen 48 jaar getrouwd.....heb alleen nog niet de nummers van SU maar wel een andere mooie kaart voor hun gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen