dinsdag 15 december 2015

Stampin'Up! Sneak peak weken





Hoi hoi,

De 2 kaartjes die ik vandaag wil laten zien heb ik een aantal weken
terug al gemaakt. De stempelset "Birthday blooms" kregen we in Brussel
en ik was op slag verliefd!
Wat een geweldig mooie stempelset om in te kleuren.



De 1ste kaart heb ik voor Sara Douglass (Interim CEO van Stampin'Up!) gemaakt. Om haar te bedanken voor een geweldig en onvergetelijk Onstage.
De kaart is persoonlijk bij haar afgegeven door Shannon West, waar 
wij na Onstage nog mee uit eten zijn geweest in Dordrecht.
Het leek me wel zo leuk om voor beide een kaartje te maken met de nieuwe
stempelset.




En natuurlijk hoort er bij zo'n kaart ook een bijpassende envelop.


Deze mooie stempelset is te bestellen vanaf 5 januari.
Nog even geduld dus :-)



Tot stempels!


Hélène



Geen opmerkingen:

Een reactie posten